بسم الله الرحمن الرحیم
“روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمانها و نهادهای مختلف است” مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه جانبه ی جوامع به وسیله اطلاع رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه ی امروز ماست.
روابط عمومی ها نیز به عنوان یکی از کانون های برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفهای سازمان در حوزههای درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاعرسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است برای سپاسگزاری از همه دستاندرکاران کوشا و متعهد این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند.
روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان، در جلب اعتماد عمومی جامعه نسبت به یک سازمان اعم از دولتی و یا خصوصی و همچنین در تعامل دولت و ملت، نقشی تعیین کننده داشته و موانع ارتباط بین بخش های سیاستگذاری و اجرایی با مردم را شناسایی می کنند.
روابط عمومی ها همچنین با پایش مطالبات مردم، می توانند براساس مطالبات عمومی و عملکردها، بازخورد فعالیت ها را صادقانه به مسئولین و مدیران مربوطه منعکس نموده و مسئولان نیز از این بازخوردها در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و بهبود عملکردها استفاده نمایند.
اینجانب به نوبه خود فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، غیردولتی و نهادهای عمومی کشوری و استانی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئالت می نمایم.
ومن الله توفیق
علی رسولی
بیست وهفتم اردیبهشت ماه هزارچهارصد