علی رسولی
پیام ها
موضوعات داغ

روز «ارتباطات و روابط عمومی» بر فعالان این عرصه گرامی باد

بسم الله الرحمن الرحیم

“روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است” مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌ جانبه‌ ی جوامع به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌ بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ ی امروز ماست.
روابط عمومی‌ ها نیز به عنوان یکی از کانون‌ های برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است برای سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند.
روابط عمومی ها به ‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان، در جلب اعتماد عمومی جامعه نسبت به یک سازمان اعم از دولتی و یا خصوصی و همچنین در تعامل دولت و ملت، نقشی تعیین کننده داشته و موانع ارتباط بین بخش های سیاستگذاری و اجرایی با مردم را شناسایی می کنند.

روابط عمومی ها همچنین با پایش مطالبات مردم، می توانند براساس مطالبات عمومی و عملکردها، بازخورد فعالیت ها را صادقانه به مسئولین و مدیران مربوطه منعکس نموده و مسئولان نیز از این بازخوردها در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و بهبود عملکردها استفاده نمایند.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، غیردولتی و نهادهای عمومی کشوری و استانی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئالت می نمایم.

ومن الله توفیق
علی رسولی
بیست وهفتم اردیبهشت ماه هزارچهارصد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا